Varsinais-Suomen Yrittäjä-lehden sosiaalisen median kolumnini jatkuvat. Tällä kertaa kirjoitin blogeista ja niiden tuomista mahdollisuuksista yrityksen personoimiseen. Voit lukea jutun Y-lehden nettisivuilta – ja löydät sen seuraavasta postiluukkuusi kolahtavasta Varsinais-Suomen Yrittäjä-lehdestä!
Nosta yrityksen elävä elämä esille!
Miten yrityksesi viestii netissä toiminnastaan? Kerrotaanko arjesta ja otetaanko ajankohtaisiin asioihin kantaa? Onko sisältö typistetty ja tiivistetty piiloon, vai saako ulkopuolinenkin yrityksen toiminnasta selkeän kokonaiskuvan?
Nyt keskustellaan yhdestä parhaimmista tavoista tuottaa uutta, kiinnostavaa sisältöä yrityksen nettisivuille ja sitä ympäröiviin sosiaalisen median kanavoihin. Blogi eli niin sanottu ajankohtaisen sisällön palsta lienee nettinäkyvyyden tärkein osa. Hyvä sisältö kiinnostaa ihmisiä ja sen ansiosta sivuilla vieraillaan yhä uudelleen. Blogikirjoituksesta tehty linkitys sosiaalisessa mediassa tuo yrityksen portaaleihin kävijöitä. Se ohjaa heitä huomaamaan uutta sisältöä, yrityksen heille tuottamaa lisäarvoa.
Lue lisää täällä.
Voit myös tsekata helmikuussa ilmestyneen jutun Käykö joku nettisivuillasi?