No niin, tulipahan tämäkin päivä nähtyä. Kauan olen puhunut, että hoidan Twitterissä työt ja Facebookissa henkilökohtaiset asiat. Nyt kuitenkin olen huomannut, että Facebookin kautta tavoitan helpommin tietyn yleisön, joten perustin tänään toiminimelleni sivun myös Facebookiin. Sinne pääset tästä!
Profiilin perustaminen on helppoa, vaikka toki tietojen, kuvien ja linkkien päivittäminen vie helposti aikaa – ja vaatii vaivaa ja keskittymistä. Suosittelen kovasti konsultin apua etenkin siinä vaiheessa, kun mietitään, millaista sisältöä ja kuinka usein yrityksen profiilissa tulisi olla. Suomalaiset eivät tykkää spämmistä, eli Facebookissakaan ei kannata päivittää liian usein. Toisaalta tyhjä ja hiljainen profiili ei myöskään kerro hyvää yrityksestä. Kultaisen keskitien löytäminen on tärkeää! Lisäksi sosiaalinen media kannattaa sitoa olennaiseksi osaksi yrityksen varsinaista nettisivua ja muita online-toimintoja, jotta se todella voi tuoda yritykselle hyötyä ja kerryttää näkyvyyttä.
Mikäli olet avun tarpeessa, tiedät keneltä saat tukea!