Markkinointi&Mainonnassa sosiaalisen median laadusta Posted on 14.12.201815.12.2018by Minna Valtari Markkinointi&Mainonta kirjoitti niin verkossa kuin tuoreimmassa printtilehdessä sosiaalisen median laadusta. Markkinointi&Mainonta kirjoittaa tänään sosiaalisen median sisällön laadusta! Allekirjoittanut kommentoimassa: https://t.co/K1aDQHcjm6 #somefi #viestintä #markkinointi #sisältömarkkinointi — Minna Valtari ✨ (@minnavaltari) 14. joulukuuta 2018 Voit lukea lisää verkkoartikkelista. Lue myös: Minna Valtari, Veijo Hietala ja someilmiöt Ylen Prisma Studiossa Kauppalehti 18.3.2019: ”Facebookille on tärkeintä säilyttää suuri yleisö” "Somekursseista potkua työnhakuun" Markkinointi&Mainonta 6.4.2018: Murros inspiroi