Uusin sosiaalisen median kolumnini on juuri julkaistu Varsinais-Suomen Yrittäjä-lehden nettisivuilla. Sama juttu on luettavissa myös seuraavasta postilaatikkoon kolahtavasta lehdestä!
Tehokasta asiakaspalvelua sosiaalisessa mediasssa
Sosiaalisessa mediassa käydään keskusteluja kaikesta maan ja taivaan välillä. Kuka tahansa voi nostaa havaitsemiaan asioita esille – myös epäkohtia. Yrityksen on reagoitava netissä ja sosiaalisessa ihmisiltä tulevaan palautteeseen ja samalla innostettava ihmisiä kertomaan yrityksestä ja sen toiminnasta omille kontakteilleen.
Asiakkaita palvellaan sosiaalisessa mediassa pääosin niin, että muutkin sivustolla vierailevat näkevät keskustelun. Asiakaspalvelu ei toisin sanottuna ole enää kahdenkeskistä vaan siitä on tullut monenkeskistä. Myös ulkopuolinen voi seurata palvelun toteuttamista ja muodostaa oman käsityksensä palvelukokemuksen laadusta. Näin tieto ja asenteet leviävät sosiaalisen median puskaradiossa entistä voimakkaammin.
Asiakkaita palvellaan sosiaalisessa mediassa pääosin niin, että muutkin sivustolla vierailevat näkevät keskustelun. Asiakaspalvelu ei toisin sanottuna ole enää kahdenkeskistä vaan siitä on tullut monenkeskistä. Myös ulkopuolinen voi seurata palvelun toteuttamista ja muodostaa oman käsityksensä palvelukokemuksen laadusta. Näin tieto ja asenteet leviävät sosiaalisen median puskaradiossa entistä voimakkaammin.