Käyhän joku nettisivuillasi?

Varsinais-Suomen Yrittäjä-lehden sosiaalisen median juttusarja jatkuu näin keväälläkin! Netissä jo julkaistiin kirjoittamani kolumni Käykö joku nettisivuillasi? Kirjoitan tilastojen hyödyntämisestä ja kävijöiden ohjaamisesta nettisivuille sosiaalisen median avulla.

Käykö joku nettisivuillasi? 
Kaikilla näkyvyyttä arvostavilla pienemmillä ja suuremmilla yrityksillä on ollut nettisivut jo kauan. Karrikoidusti voi kuitenkin sanoa, että ne on kerran tehty ja joskus niitä käydään päivittämässä. Sivujen kehittäminen uusien toimintatapojen mukaisiksi on kuitenkin todella hyödyllistä, muttei ehkä aina yksinkertaista. Nettinäkyvyydestä on paljon hyötyä, kunhan näkyvyyttä rakennetaan uusilla tavoilla, joilla juuri oma kohderyhmä eli asiakkaat saavat tietoa yrityksestä ja sen tuotteesta tai palvelusta.

Nettisivujen hyödyntämistä sekä sosiaalisen median palveluissa toimimista pitää suunnitella. Ei kannata tyytyä siihen, että nettisivut tai Facebook-sivu kerran tehdään näyttämään hyvältä, vaan sivuja täytyy päivittää jatkuvasti. Mietitäänpä itse: Millaisilla nettisivuilla vierailet säännöllisesti? Yleensä suosituimpia ovat ne sivut, joilla tarjotaan sopivalla vauhdilla uutta, mielenkiintoista sisältöä.

Lue lisää Varsinais-Suomen Yrittäjä-lehden sivuilla!  Juttu ilmestyy myös seuraavassa Varsinais-Suomen Yrittäjä-lehden paperiversiossa torstaina 16. helmikuuta.