Johtaja sosiaalisessa mediassa

Johtaja, oletko aktiivinen sosiaalisessa mediassa? Milloin viimeksi kävit Facebookissa, LinkedInissä tai Twitterissä? Kasvollisen ja reagoivan viestinnän hyödyntämismahdollisuudet ovat laajat, eikä LinkedIn ole suinkaan ainoa vaihtoehto. Toki LinkedIn-profiili lienee loogisin yhteisöpalvelu monelle työmielessä: palvelussa kun puhutaan työelämästä, työkokemuksista ja koulutuksesta, joten sen ammatillinen fokus on looginen.

Työelämämme on kuitenkin jatkuvassa muutoksessa. Lähes kaikkien työnkuvat ovat muuttumassa yhä viestinnällisemmiksi: yhä useamman on erittäin tärkeää pystyä viestimään työnsä tuloksista sen lisäksi, että tuloksia todella tehdään. Miten työmme tuloksista edes hyödytään, jos niistä ei kukaan koskaan kuule?

Lue lisää Somecon blogista